بازنقش MD-82 هواپیمایی ایران ایر

بازنقش MD-82 هواپیمایی ایران ایر
تولید کننده: Fsharaji
مدل کالا: بازنقش MD-82 هواپیمایی ایران ایر
موجودی: در انبار
5,000تومان قیمت بدون مالیات: 5,000تومان

امروزه شبیه ساز پرواز بستری را برای علاقه مندان مهیا ساخته تا بتوانند لذت پرواز را با برترین و حرفه ای ترین افزونه ها بچشند. یکی از این افزونه ها Fly the Maddog X می باشد. این هواپیما به جرات یکی از جذابترین و حرفه ای ترین افزونه های شبیه ساز می باشد. متاسفانه با وجود اینکه  این تایپ در ناوگان چندین شرکت ایرانی می باشد بازنقش ایرانی باکیفیتی از آن موجود نبود .لذا حراجی شبیه ساز پرواز بر آن شد پکیج بازنقشهای ایرانی را جهت استفاده علاقه مندان مهیا نموده است . این پکیج دارای بازنقش فوق العاده زیبای MD-83 هواپیمایی ایران ایر به رجیستر EP-CBD با کیفیت 4096*4096 پیکسل می باشد. فیلم راهنمای کامل نصب بازنقش نیز همراه پکیج موحود است . برای نصب به افزونه ای که در پایین صفحه معرفی شده است نیاز دارید.

معرفی این هواپیما و اطلاعات رجیستر فوق را در زیر مطالعه نمایید ( منبع وبلاگ طیاره )

این هواپیما با شماره سریال 49510 در شانگهای چین مونتاژ شد و نخستین پرواز خود را در تاریخ 1989/03/01 انجام داد. نه ماه بعد توسط China Northern Airlines خریداری شد و سیزده سال با رجیستر B-2126 برای این شرکت پرواز کرد. از 2003/03/01 به China Southern Airlines منتقل شد و تا ماه می سال 2007 در ناوگان این شرکت فعالیت کرد. این مطالب از وبلاگ طیاره کپی شده است.

با در فهرست فروش قرار گرفتن هواپیما، شرکت هواپیمایی چابهار (که توسط ایران‌ایر و به منظور دور زدن تحریم‌های صنعت هوانوردی ایران تأسیس شده بود) اقدامات خود را برای خرید این هواپیما آغاز کرد.

ابتدا در 2007/05/09 توسط شرکت انگلیسی لیزینگ و فروش هواپیمای Phoenix خریداری و با رجیستر G-CEPF به فرودگاه بخارست منتقل و نوزده ماه در آنجا پارک شد. سپس به شرکت اسلونیایی Aurora Airlines واگذار و در 2008/12/16 با رجیستر S5-ACY به فرودگاه شهر Maribor در این کشور منتقل شد و نهایتا هشت روز بعد در 2008/12/22 [مطابق با 2 دی 1387] بصورت اجاره برای شرکت چابهار وارد کشور شد.

پس از ورود به کشور بدلیل مشکلات رجیستری تا مدتی موفق به پرواز نشده و در مهرآباد پارک شده بود تا اینکه در شهریور 1388 مالکیت این هواپیما به شرکت اوکراینی Bukovyna AE منتقل و رجیستر آن به UR-CHW تغییر یافت. هواپیما سپس از 7 مهر 1388 توسط مالک جدید به شرکت ایرتور اجاره داده شد. مدتی نیز در مشهد زمینگیر بود تا اینکه از خرداد 1393 اجاره آن به ایران‌ایر منتقل شد.

این هواپیما که از اسفند 1396 به علت مشکلات مربوط به قرارداد اجاره و پس از آن، انجام چک در فرودگاه مهرآباد زمینگیر شده بود، در 26 تیر 1397 توسط شرکت چابهار خریداری شده و رجیستر ایرانی EP-CBD به خود گرفت و سپس به ایران‌ایر اجاره داده شد.


مشخصات فنی

این هواپیما از 2 موتور JT8D-217C ساخت پرت اند ویتنی در انتها و دو سوی بدنه و با رانش هر کدام 20000 پاوند استفاده می‌کند.

ـ مدل هواپیما: MD-82
ـ طول هواپیما: 45 متر و 1 سانتی‌متر
ـ عرض هواپیما: 3 متر و 34 سانتی‌متر
ـ عرض کابین: 3 متر و 11 سانتی‌متر
ـ ارتفاع بلندترین نقطه سازه از سطح زمین: 9 متر و 2 سانتی‌متر
ـ دهانه بال: 32 متر و 82 سانتی‌متر
ـ مساحت بال: 112 متر مربع
ـ حداکثر وزن در زمان برخاست: 67800 کیلوگرم
ـ برد پرواز: 3800 کیلومتر
ـ کروی کاکپیت: 2 نفر

نوشتن نظر

نام شما:

نظر شما:

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:

Powered by Opencart
Opencart theme designed by KulerThemes.com

پشتیبانی