Prepar3D Professional v.4.2.2

Prepar3D Professional v.4.2.2
تولید کننده: Other Flight sim Co
مدل کالا: Prepar3D Professional v.4.2.2
موجودی: در انبار
18,000تومان قیمت بدون مالیات: 18,000تومان

حراجی شبیه ساز پرواز به عنوان بزرگترین و ارزانترین فروشگاه هوانوردی کشور شبیه ساز منحصر به فرد Prepar3D نسخه 4.2.2  را برای اولین بار در ایران تقدیم دوستداران می نماید. شبیه سازی که تحولی شگرف در دنیای هوانوردی ایجاد نموده است و با تغییرات گسترده ای که نسبت به نسخه v4  داشته می تواند فصل نوینی در عصر شبیه سازهای پرواز باز نماید. 


تغییرات اصلی این نسخه از Prepar3d شامل:
- معماری 64 بیتی
- پشتیبانی از یونیکد (امکان پشتیبانی از زبانهایی همچون فارسی، عربی و...در آینده)
- واسط کاربری کاملاً جدید
- پشتیبانی از نورپردازی پویا (Dynamic Lighting)
- بروزرسانی اطلاعات وکتورها (جاده ها، رودخانه ها، پارک ها، دریاچه ها، سواحل و...) در مناطق مختلف دنیا منجمله ایران
- بروزرسانی اطلاعات SRTM (90 متر) برای مناطق خاورمیانه (شامل ایران) و جنوب شرقی آسیا که به منزله بهبود بصری و دقت عوارض سطح زمین خواهد بود.
- اضافه شدن قابلیت فیلمبرداری از شبیه ساز
- بهبود قابلیت سنسورهای مادون قرمز و دید در شب
- طراحی جدید جلوه بصری سه بعدی باران و برف
- بهبود زیرسامانه ایجاد درخت و پشتیبانی پیش فرض از SpeedTree
- بروزرسانی و اضافه شدن پرنده های پیش فرض جدید منجمله F-16
- بهبود و قدرتمند تر شدن کیت توسعه نرم افزاری (SDK) و SimConnect
- بهبود قابلیت شبیه سازی تسلیحات در نسخه Pro Plus
و موارد متعدد دیگر

مایکروسافت دو پلتفرم شبیه ساز دارد. اولی ESP بود که برای شبیه سازهای حرفه ای در سالیان پیش استفاده میشد و بعدا مایکروسافت FSX رو بر روی پلتفرم ESP در سال 2006 بنا کرد و همانطوری که همه می دانیم با ورود شرکتهای مختلف تولید Add on ، انواع و اقسام هواپیما، ترافیک، Scenery و ... در طول سالیان اخیر برای FSX ساخته شد و بیشتر FSX به سمت استفاده های سرگرم کننده پیش رفت. البته جنبه های آموزشی آن هم می توانست توسط افراد مشتاق مورد استفاده قرار گیرد البته تمامی ما می دانیم که به علت عدم پشتیبانی مایکروسافت و عدم ارائه ویرایش های جدید، آخرین ویرایش FSX مشکلات زیادی در کندی Performance در کامپیوترهای قوی و به روز امروزی داشت و دفعات Crash و ایرادات آن بسیار زیاد بود و کاربران آن مجبور بودند که با آن ایرادات آن فقط بسازند.

در سال 2009 شرکت Lockheed Martin اعلام کرد که با مایکروسافت وارد مذاکره شده است تا پلتفرم ESP مایکروسافت را به همراه Source Code بخرد و در ماه May سال 2010 شرکت مذکور اعلام کرد که نام محصول جدید خود را Prepar3D خواهند گذاشت. 

در ماه November سال 2010 نسخه 1.0 نرم افزار Prepar3D را منتشر شد.
در ماه March سال 2012 با نسخه 1.3 این شبیه ساز قیمت فروش آن بر اساس نسخه های مختلف متمایز شد. نسخه Professional آن 199$ و نسخه آموزشی آن 50$ بود.
در ماه november سال 2013 نسخه 2.0 اسن نرم افزار منتشر شد و در آن استفاده از هسته های مختلف پردازنده های امروزی و همچنین پردازنده های گرافیکی امروز با حمایت از DirectX 11 ممکن شد و در این ویرایش استفاده از نور و سایه در گرافیک این شبیه ساز آن را به سطح بالایی از گرافیک در مبحث شبیه ساز رساند.

آخرین نسخه این نرم افزار 3.3.5 است که در سال 2016 منتشر شده است.

این شبیه ساز از دایرکت ایکس 11 استفاده میکند و همین هم توان تصویر سازی منحصر به فردی به پریپرد میدهد . نورپردازی داینامیک و مه ولومتریک از بارزترین تفاوتهای پریپرد و ایکس می باشد.

از ویژگیهای بارز این شبیه ساز از زبان یکی از برترین سیمرهای ایرانی:


اول این که هر چیزی که به عنوان یک جسم دیده بشه ، سایه خواهد داشت . این باعث میشه در زمان اجرای برنامه با کیفیت بالا ، وقتی نور خورشید روی داشبورد میوفته ، با حرکت هواپیما سایه های ایجاد شده حرکت کنند و بچرخند و حس واقعیت بسیار قدرتمندی به کاربر القا بشه . 

دوم این که ابرها سایه دارند و وقتی از زیر یک ابر یا از داخل اون عبور میکنید ، تغییر نور محیط ، بسیار خوشاینده . همینطور خروج از سایه و قرار گیرفتن مجدد در معرض تابش آفتاب .

سوم ، در ویرچوال کاکپیت ، وقتی سرتون پایینه و مثلا پداستال رو نگاه میکنید ، با بالا اوردن سر و نگاه به بیرون ، برای چند لحظه همه جا خیلی نورانی خواهد بود اثر تطبیق چشم با نور محیط به خوبی شبیه سازی میشه . این خاصیت ظاهرا همون توان نورپردازی ای دی آر در پریپرده .

و چهارمی ه اثر فشارهای وارد شده به پرنده در پرواز ، شبیه سازی میشه ، چیزی که قبلا تجربه نکرده بودم . دیشب با بیچ 1900 پرواز میکردم ، دایو زدم و پرنده اور اسپید شد . هواپیما دچار لرزش و ارتعاش سینوسی به چپ و راست شد و وقتی گیج آر پی ام موتورها رو نگاه کردم دیدم عقربه تورک و ار پی ام موتور راست هم متناوبا بالا و پایین میرن . جالب این که این اثر با خروج از شرایط اور اسپید از بین نرفت و حدود 2 دقیقه ای ادامه پیدا کرد که نهایتا هم با فدر کردن موتور راست آرامش به پرنده برگشت :) ... من قبلا چنین تجربه ای نداشتم .

نوشتن نظر

نام شما:

نظر شما:

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:

کالاهای مرتبط

Powered by Opencart
Opencart theme designed by KulerThemes.com

پشتیبانی