بازنقش بسیار زیبای Fokker 50 هواپیمایی ماهان

بازنقش بسیار زیبای Fokker 50 هواپیمایی ماهان
تولید کننده: Fsharaji
مدل کالا: بازنقش بسیار زیبای Fokker 50 هواپیمایی ماهان
موجودی: در انبار
45,000تومان قیمت بدون مالیات: 45,000تومان

امروزه شبیه ساز پرواز بستری را برای علاقه مندان مهیا ساخته تا بتوانند لذت پرواز را با برترین و حرفه ای ترین افزونه ها بچشند. یکی از این هواپیمای فوکر 50 می باشد. این هواپیما به جرات یکی از جذابترین و حرفه ای ترین افزونه های شبیه ساز می باشد. متاسفانه با وجود اینکه  این تایپ در ناوگان چندین شرکت ایرانی می باشد به دلیل پینت بسیار سخت بازنقش ایرانی باکیفیتی از آن موجود نبود .لذا حراجی شبیه ساز پرواز بر آن شد پکیج بازنقشهای ایرانی را جهت استفاده علاقه مندان مهیا نموده است . این پکیج دارای بازنقش فوق العاده زیبای هواپیمای فوکر 50 هواپیمایی ماهان با کیفیت 4096*4096 پیکسل می باشد.  برای نصب به افزونه ای که در پایین صفحه معرفی شده است نیاز دارید.

توجه:

این بازنقش در دو نوع برای شبیه ساز پرواز X-PLANE11  و شبیه سازهای ایکس تا پریپرد 5 ساخته شده است که شما می توانید در هنگام ثبت سفارش نوع شبیه ساز خود را انتخاب نمایید. 

معرفی فوکر 50 ماهان EP-MEH به نقل از وبلاگ طیاره:
این هواپیما با شماره سریال 20263 ساخته شد و نخستین پرواز خود را در تاریخ 1992/09/09 با رجیستر آزمایشی PH-LXE انجام داد. یازده ماه بعد در 1993/08/19 با رجیستر D-AFFG به Lufthansa CityLine تحویل داده شد. سه سال بعد در 1996/11/24 با رجیستر EC-GKE به شرکت Air Nostrum منتقل شد و شش سال نیز برای این شرکت اسپانیایی پرواز کرد. از ابتدای سال 2003 ضمن خروج از خدمت در این شرکت، ابتدا برای مدت کوتاهی در فرودگاه والنسیا اسپانیا پارک شد و سپس به فرودگاه Woensdrecht هلند منتقل و چند ماه دیگر نیز در آنجا پارک شد. منبع: وبلاگ طیاره

هواپیمایی کیش‌ایر این فوکر را 2004/12/17 [مطابق با 27 آذر 1383] خریداری و با رجیستر EP-LCF وارد کشور کرد. هواپیما بیش از هفت سال در ناوگان این شرکت خدمت کرد تا اینکه در سال 1391 توسط قشم‌ایر که در آن زمان با نام فراز قشم فعالیت می‌کرد خریداری شده و رجیستر آن به EP-FQB تغییر یافت.

هواپیما حدود دو سال نیز برای شرکت قشم‌ایر پرواز کرد و سپس به دلایل غیرفنی و ناشی از ذهنیت منفی مردم درباره هواپیماهای ملخی، زمینگیر شد. با شروع به کار مجدد شرکت تفتان در سال 1393، مذاکراتی برای فروش فوکرهای 50 قشم‌ایر به این شرکت انجام شد که با جدی شدن این مذاکرات، برای مدتی لوگوی تفتان روی این هواپیما درج شد، اما نهایتا این مذاکرات به نتیجه نرسید و هواپیما همچنان در فرودگاه قشم زمینگیر ماند.

هفت سال بعد و با آغاز تلاش‌ها برای بازگرداندن این هواپیما به چرخه پرواز، هواپیمایی ماهان در تیر ماه 1400 این هواپیما به فرودگاه امام خمینی تهران منتقل و از بهمن 1401 پروازهای منطقه‌ای جنوب و شرق کشور برای این شرکت را آغاز کرد.

 

نوشتن نظر

نام شما:

نظر شما:

توجه : HTML ترجمه نمی شود!

رتبه: بد خوب

کد امنیتی را در کادر زیر وارد نمایید:

Powered by Opencart
Opencart theme designed by KulerThemes.com

پشتیبانی